Onsdag

Äntligen hemma. Var ute en stund.
Idag var jag i skolan as usual, vi dansade salsa på idrotten. Haha, rätt kul faktist. Sen gjorde jag mitt sista nationella prov i engelska eftersom jag var i Gran Canaria då de andra gjorde det.

Föresten, såg ni sista avsnittet av Den rätte för rosing igår? Hugo vann! Hoppades verkligen på den hetingen. Men han har ju dissat Linda för en annan tjej, en tjej som heter Isabelle (inte jag), som också Sofia känner. Men nu har dem precis gjort slut så Hugo heting är singel. Vilken tur jag har eftersom att jag nästan är granne med honom!
Nej nu ska jag duscha. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du nästan är granne med honom:P<3



puss!<3

2009-04-02 @ 16:10:06
URL: http://biiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0